1. Definities
    1. Klant/consument dat ben jij als je iets bij ons hebt besteld.
    2. Ondernemer dat ben ik, en daar ben ik trots op.
  2. Identiteit en bereikbaarheid
    1. Handelsnamen Woodies, Woodies-audio en Woodiesforlife zijn handelsnamen van Kroon Meubels.
    2. Contact je kunt ons bereiken via e-mail: info@woodies-audio.nl, telefonisch van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 17.00 via 06-40128634 of stuur een brief, ons hoofdadres is: Veurseweg 215Q 2251AC Voorschoten
    3. Overig BTW: NL002280248B34 KvK: 59290404
  3. Toepasselijkheid
    1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle producten die op de website www.woodies-audio.nl worden aangeboden. Voor het sluiten van een koopovereenkomst moet je akkoord gaan met deze voorwaarden.
  4. Het aanbod
    1. Alle producten die op www.woodies-audio.nl te vinden zijn.
    2. Het zou kunnen dat de prijs of de beschikbaarheid van de producten na verloop van tijd veranderd.
    3. Ondanks dat we ons uiterste best doen om een duidelijke omschrijving van alle producten te geven zou het kunnen dat er informatie ontbreekt of niet correct is. Mocht dat zo zijn dan zijn dan passen wij dit zo snel mogelijk aan.
    4. De productfoto’s die je op de website vindt wijken (bijna)altijd af van het product dat jij koopt. Dit komt doordat we met hout werken, dat maakt elk product uniek. Deze verschillen kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst.
  5. De overeenkomst
    1. De koopovereenkomst komt tot stand nadat je als consument akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden en heeft betaald.
    2. We houden je via email geïnformeerd over je order.
    3. Wij doen er alles aan om jouw gegevens te beschermen. Zo kun je veilig bij ons winkelen, we bewaren alleen de gegevens die nodig zijn voor onze administratie.
  1. Herroepingsrecht
    1. Ben jij toch niet enthousiast over je nieuwe koptelefoon of over iets anders dat je bij ons hebt besteld? Geen stress! Je hebt namelijk 14 dagen de tijd om het naar ons terug te sturen. Dit noemen we de zichttermijn. Je krijgt dan je geld terug, of een ander product. Jij mag aangeven wat je het liefst wilt.
    2. Je hoeft geen reden te geven voor het retourneren, maar het helpt ons wel onwijs als je dat wel doet.
  2. Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd
    1. Je mag je koptelefoon of wat je dan ook bij ons hebt besteld natuurlijk uitpakken en uitgebreid uitproberen, anders kun je niet weten of je er tevreden mee bent.
    2. Bekijk het ook goed, dat hebben wij ook al gedaan. Maar als er toch iets niet goed mee is is het wel zo fijn als je dat zo snel mogelijk ontdekt, vind je ook niet?
    3. Ga wel zorgvuldig om met wat je hebt gekocht, met andere woorden, doe er geen dingen mee waarvan je niet zou willen dat een ander het met jouw spullen doet. Doe je dit wel dan zou dat er voor kunnen zorgen dat je niet het volledige bedrag terug krijgt.
  3. Retourneren
    1. Retourneren gaat als volgt: je stuurt een email naar retour@woodies-audio.nl daarin schrijf je je ordernummer en om welk product het gaat. Wij weten dan dat er een pakketje aankomt, en we zullen je een bevestiging sturen.
    2. Daarna stuur je hetgeen wat je wilt retourneren zo snel mogelijk op, tenminste binnen 14 dagen na het verlopen van de zichttermijn.
    3. Het retour-adres is : Veurseweg 215Q 2251AC Voorschoten
    4. Zodra we je pakketje hebben ontvangen sturen we je een nieuw product, of ontvang je je betaling binnen 3 dagen terug.
  4. Verzendkosten retourneren
    1. Geen zorgen, de retour kosten zijn voor onze rekening.
  5. Prijs en verzendkosten
    1. De prijs staat altijd duidelijk en compleet op onze website.
    2. Alle prijzen zijn inclusief btw.
    3. Voor verzendkosten hoef je binnen Nederland nooit extra te betalen, ook niet voor retourneren.
  6. Beloftes en garanties
    1. We doen wat we beloven, daar kun je van op aan. En we beloven heel wat!
    2. De basis is wettelijk vastgelegd namelijk: jij hebt recht op een goed en degelijk product. Is er toch iets mis, dan lossen we dit voor je op binnen de kaders van de wet.
    3. Daarnaast beloven wij dat je voor elk onderdeel van een nieuw gekochte koptelefoon een vervangend onderdeel kunt ontvangen als het kapot gaat. Het maakt hierbij niet uit wat er met het onderdeel is gebeurd. We vragen je echter wel het onderdeel naar ons op te sturen en de kosten daarvoor te dragen als het onderdeel buiten onze schuld om beschadigd is. Daarnaast vragen we je om ons te vertellen hoe het onderdeel gesneuveld is. Niet gek toch?
  7. Bestellen en bezorgen
    1. We versturen je bestelde product zo snel mogelijk. Zo snel mogelijk is over het algemeen de eerst volgende werkdag nadat je hebt besteld. Echter kan het in uitzonderlijke gevallen langer duren. Als het product dat jij hebt besteld op nalevering is dan houden we je op de hoogte van de levertijd.
    2. Wat op onze webshop staat hebben wij ook op voorraad. Is dat niet zo dan staat dat bij het product vermeld, en dan zorgen wij ervoor dat het zo snel mogelijk weer op voorraad is.
    3. Mocht er tijdens het verzenden iets mis gaan, dan is dat onze verantwoordelijkheid. Bel of mail ons en we lossen het zo snel mogelijk voor je op.
  8. Betalen
    1. Alle bestellingen die via de webshop worden gedaan betaal je via Ideal, creditcard of op een andere directe manier via de webshop. Zo ontvangen wij je betaling bijna meteen en kunnen we snel voor je aan de slag.
    2. Klopt er iets niet in je betaalgegevens? Laat het ons dan weten.
  9. Niet helemaal tevreden
    1. Heb je een klacht? Dat is vervelend, maar we gaan je zo goed mogelijk helpen.
    2. Je kunt ons bereiken via email: klacht@woodies-audio.nl, met een brief naar : Veurseweg 215Q 2251AC Voorschoten, of bellen : 06-40128634
    3. We laten je binnen twee dagen weten wat we gaan doen om er voor te zorgen dat jij weer tevreden met ons bent.
  10. Geschillen
    1. Die gaan we zo veel mogelijk vermijden door jouw klacht indien je die hebt zo goed mogelijk te behandelen. We vinden altijd een eerlijke oplossing.
  11. Wijzigingen
    1. Mocht er iets aan deze voorwaarden veranderen dan kun je dat op onze website terug vinden.
Updating…
  • Geen producten in je winkelwagen.